باربری کاج

سرویس اسباب کشی و باربری در تهران

باربری کاج

سرویس اسباب کشی و باربری در تهران

باربری شیخ فضل الله

باربریشیخ فضل الله مجهز به جدیدترین خودروهای حمل و نقل شهری و با کادری آموزش دیده آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری در شیخ فضل الله تهران میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید 


باربری شیخ فضل الله

اتوبار و باربری شیخ فضل الله

باربری شیخ فضل الله : معروف است که سه بار اسباب کشی معادل یک آتش سوزی است و این بدان جهت است که معمولا در طی انجام یک پروژه اثاث کشی معمولا برخی از اسباب و وسایل از بین میروند.

باربری شیخ فضل الله : اگر میخواهید یک اسباب کشی سریع و مطمئن همراه با هزینه مناسب داشته باشید باربری شیخ فضل الله با بهترین امکانات و تجهیزات در خدمات شما همشهریان عزیز میباشد.

باربریشیخ فضل الله با مهارت و دانشی که در زمانی بالغ بر سه دهه کسب کرده است بهترین انتخاب برای آنانی است که به وسایل خود اهمت میدهند.

سرویس حمل و نقل و باربری شیخ فضل الله

  • ارسال تجهیزات بسته بندی اثاثیه
  • اعزام خودروی مناسب و متناسب با حجم بار و اثاثیه
  • اعزام کادر باربری و بسته بندی ( خانم و آقا - نیرومند و ماهر )
  • حمل و جابجایی جهیزیه عروس و وسایل سنگین

باربری شیخ فضل الله پیشرو در ارائه برترین خدمات باربری در تهران - با ما تماس بگیرید

باربری اشرفی اصفهانی

اتوبار و باربری اشرفی اصفهانی

باربری در  اشرفی اصفهانی را با یهترین و ارزانترین خدمات اسباب کشی اتوبار ما تجربه کنید و خاطره ای شیرین از یک اسباب کشی سریع و مطمئن را از ما هدیه بگیرید ! 


 

اسباب کشی و باربری در  اشرفی اصفهانی

باربری در  اشرفی اصفهانی را با یهترین و ارزانترین خدمات اسباب کشی اتوبار ما تجربه کنید و خاطره ای شیرین از یک اسباب کشی سریع و مطمئن را از ما هدیه بگیرید !

اثاث کشی و باربری  اشرفی اصفهانی

باربری  اشرفی اصفهانی= اسباب کشی منظم و سریع + بسته بندی اثاثیه منزل
باربری و اسباب کشی در منطقه  اشرفی اصفهانی تهران با سرویس ویژه - VIP - و تعرفه پایینتر از نرخ اتحادیه 
اگر قصد اسباب کشی دارید و نگران وسایل خود هستید و یا زمان کافی برای انجام آنرا ندارید ما تا انتهای اسباب کشی و رسیدن به آرامش در کنار شما خواهیم بود. رزومه درخشان اتوبار ما راهنمای مناسبی جهت انتخاب شماست.

سرویس های باربری  اشرفی اصفهانی

  • باربری و حمل و نقل شهری ( باربری در تهران ) با ماشینهای مجهز و امکانات کامل
  • اسباب کشی منزل و اداری ( صفر تا صد )
  • بسته بندی حرفه ای با وسائل مرغوب و قیمت مناسب
  • حمل و جابجایی وسائل سنگین ( اجاق گاز، لباسشویی، تردمیل، گاوصندوق و ... )
  • حمل و جابجایی جهیزیه عروس با تخفیف ویژه ( 20 درصد )
  • اعزام کارگر و نیروی متخصص باربری - خانم و آقا

باربری در  اشرفی اصفهانی

باربری  اشرفی اصفهانی با در اختیار داشتن کادر حرفه ای باربری و بسته بندی و ناوگان مجهز و مدرن باربری و اعزام بیش از 40 تیم متخصص در روز، آماده همکاری با تمامی ادارات و موسسات خصوصی و دولتی میباشد. مجموعه کارکنان و کادر اتوبار ما به مسئولیت خود آگاه هستند و وظایف خود را میشناسند. بنابراین اعتماد شما را به بهترین نحو ممکن پاسخگوایم و نیک میدانیم که بزرگترین سرمایه مادی و معنوی ما ، رضایتمندی شما مشتریان عزیز میباشد. با ما تماس بگیرید.

اتوبار و باربری در شمال تهران

خدمات حمل و نقل ، اسباب کشی و باربری در شمال تهران توسط اتوبار تابان 
ادامه مطلب ...

باربری عباس آباد تهران

باربری و اتوبار کیهان بار تهران با با رانندگانی مسئولیت پذیر و کارگرانی مجرب و متعهد در خدمت تمامی شهروندان تهرانی در زمینه حمل بار، اثاثیه منزل و مبلمان و... می باشد و آماده ارائه هرگونه خدمات باربری به همشهریان تهرانی ساکن در منطقه عباس آباد می‌ باشد.

حمل و نقل بار و اثاثیه منزل در داخل شهر تهران. شماره تماس دفتر عباس آباد: 

ادامه مطلب ...

درد دل یکی از کارگران شرکت‌های باربری

این روزها شرکت‌های باربری زیادی در شهرها تاسیس شده‌اند؛ شرکت‌هایی که با تکیه بر توانایی و زور بازوی کارگران خود سعی در ارائه خدمات به مشتری‌هایشان دارند، اما در این بین شرکت‌های باربری هیچ گونه خدماتی به کارگرهای خود نمی‌دهند.

 تصویر تا زمانی که زانوهایم قوت دارد، کار می​کنم

اگر پای درد دل کارگران شرکت‌های باربری بنشینید، خواهید شنید که بیشتر آنها از روی ناچاری و نبود شغل مناسب وارد این کار شده‌اند، علاوه بر این باربرها از نبود بیمه و دستمزد کم گله دارند، آنها می‌گویند بیشتر درآمدشان صرف هزینه خورد و خوراک یا رفت و آمد به محل زندگی‌شان می‌شود، برای این‌که از سختی‌ها و مشکلاتی که این افراد زحمتکش با آن دست به گریبان هستند بیشتر بدانیم به سراغ یکی از کارگرهای شرکتی باربری در شمال تهران رفتیم.


امید نجفی با 95 کیلوگرم وزن و 185 سانتی‌متر قد کارگر قوی‌هیکلی است. خودش می‌گوید اگر خدا این قدرت بدنی را به او یا همکارانش نمی‌داد این شغل هم نصیب آنها نمی‌شد. در این گفت‌وگوی کوتاه امید از کار و دلیل وارد شدنش به این حرفه می‌گوید.

  ادامه مطلب ...